fredag 22 februari 2013

Städar!!! ;)

Nu håller jag på att städa och lyssnar på musik hehe...
ALLT blir så mycke bättre och går snabbare om man lyssnar på musik tycker jag iallafall!! ;)
Särskilt om man sjunger lite till (som jag gör) haha :D
Jag kan ju lägga ut lite bilder sen när jag har städat klart och gjort om lite och så!
Japp igår beställde mamma biljetterna till london (YES) vi ska åka till sommaren det ska bli jätte roligt jag har varit där förut men inte så länge som vi ska vara den här gången!!
Jag kommer nog att lägga upp många bilder då, vi ska se så att vi kan fixa internet och så där på min mobil :) Och nu är det inte många dagar kvar tills Justin Bieber konsert det ska bli såååå kul och det är säkert många som ska dit men de är ju 3 dagar men jag ska iallafall dit den 22 april :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar